پـشـت تـنهـــایی مـــن


ســــكـوت تـــــــلخ

 

 

 

 پشت تنهایی من که رسیدی ،

                                                                  

        گوشهایت را بگیر !

         اینجا سکوت ،

     گوش تو را کر میکند

 

         اما !

 

      چشمهایت را باز كن

 

تابتوانی لحظه لحظه ی اعدام ثانیه ها را نظاره کنی

                                                     

    هجوم سایه های خیال،

             سرابهای بی وقفه ی عشق،

                تک بوسه های سرد

            و فریادهای عقیم جوانی

               منظره ای به تو میدهد

 

 که میتوانی تنهایی مرابه خوبی ترسیم کنی..!

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

soda mohajer
ساعت1:08---29 دی 1390
سلام! من سودای مهاجر اهل قائمشهر-مازندران هستم وبلاگ شما را مطالعه کردم نکات خوبی درآن بود خواستم به اطلاعتان برسانم که من تصمیم دارم ازهمه ی فعالان اجتماعی وبلاگ نویسان و هنرمندان دعوت کنم که درطرح همیاری شرکت کنند این طرح به این شکل است که هرکدام از افرادی که مایل به حضور در جمعهای ادبی-هنری میباشند روزی از سال را انتخاب کرده ودرآن تاریخ اعضای گروه را به محل سکونت خود دعوت می کند تا سفری گروهی را تجربه نموده و جشنواره شعروادب یا آثارهنری تشکیل یابد از دیگر اقدامات این طرح ساخت فیلمهای مستند مشترک وایجاد گروههای موسیقی مشترک و فعالیت در عرصه ی محیط زیست و تکثیر گیاهان زیبا و ایرانگردی وکمک به زمین است {هرفرد میتواند گیاه یا گلی را انتخاب کرده وبعد از تکثیر بین افراد مبادله کند.از ویژگیهای دیگر این طرح معرفی آثارهنری ادبی نوین وایجاد انگیزه برای خلاقیت بیشتراست ضمنا درصورت تمایل میتوانید از وبلاگهای من به آدرسهای sodamohajer.iranblog.ir eshtiagh.nblog.com beheshteteshne.blogfa.com masihayebozorg.titrblog.com sarneveshtema.clooblog.com lahzehayeheirani.blogveb.com rahayi.loxblog.com roshanayi.iran.sc honarmandanegomnam.blogfa.com وشماره همراه من 09383515053 ایمیل mohajersoda@yahoo.com تماس بگیرید . منتظر حضورگرمتان درهرکجای ایران زمین که باشید هستم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 27 آذر 1392برچسب:,ساعت 9:0 توسط مـــونيـــكـا| |


Power By: LoxBlog.Com